|
Dr. Meyer Dóra Zsófia |
||
Végzettség, Fokozat
|
MSc Közlekedésmérnök (2006) PhD (2015) Értekezés címe: REPÜLÉSBIZTONSÁGI SZINT ALAPÚ ELJÁRÁS-BEFOLYÁSOLÁS A POLGÁRI CÉLÚ LÉGIKÖZLEKEDÉSBEN |
||
Beosztás |
adjunktus | ||
Elérhetőség |
H-1111 Budapest Stoczek u. 2. St. ép. 106. Tel: (36)-1-463-1991 email:Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. |
||
Születési hely, idő |
Budapest, 1978 |
||
Nyelvtudás |
angol német |
||
Munkahelyek és beosztás |
2016- BME KJIT, adjunktus
2015- HungaroControl Magyar Légiforgalmi Szolgálat Zrt., repülésbiztonsági és kockázatkezelési szakreferens
2010 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Közlekedésautomatikai Tanszék, tanársegéd
2006-2009 Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Közlekedésautomatikai Tanszék, PhD hallgató 2006 WizzAir Hungary 2003-2004 MALÉV Ground Handling, Terhelés- és súlypontszámító repülésüzemi tiszt, járatkiszolgálási felügyelő
|
||
Kutatási területek
|
repülésbiztonság | ||
Fontosabb Projektek |
DRESS, Failure Mode Effects, and Criticality Analysis of aircraft subsystems - development of active nose landing gear DRESS, Fault Tree Analysis of aircraft subsystems - development of active nose landing gear GVOP Kötöttpályás közlekedési rendszerek konstruktív EU konform biztonsági minősítése HungaroControl: Airspace complexity analysis and modelling of Hungarian FIR MODURBAN INTERGATED PROJECT UNDER THE SIXTH FRAMEWORK PROGRAMME OF THE EUROPEAN COMMUNITY (2002-2006) , valamint részvétel a FORMS/FORMAT 2008 Konferencia megszervezésében |
||
Díjak |
|||
Oktatási tevékenység
|
Automatika a légiforgalmi irányításban Elektrotechnika I., II.
|
||
Publikációk |
MEYER D., SÁGHI B., TARNAI G.: TECHNOLOGY TRANSFER OPTIONS FOR IMPROVING RUNWAY INTEGRITY, 6. EUROPEAN TRANSPORT CONGRESS, BUDAPEST, 2007. ÁPRILIS 25-27. PP. 44-48.
MEYER D, Károlyi I., Renner P., Bécsi T., Szabó G., Aradi Sz.: Gyakorlati alapú szektorkapacitás-meghatározás validálása légiforgalmi irányítói terhelésen alapuló módszerrel, Közlekedéstudományi Szemle 59/5 (2009) pp. 19-29.
MEYER D., TARNAI G.: INTEGRÁLT, DINAMIKUS, JÁRATSPECIFIKUS VESZÉLY- ÉS KOCKÁZATELEMZÉS KONCEPCIÓJA A POLGÁRI LÉGIKÖZLEKEDÉSBEN, INNOVÁCIÓ ÉS FENNTARTHATÓ FELSZÍNI KÖZLEKEDÉS MMA KONFERENCIA, BUDAPEST, 2009.
MEYER D., TARNAI G.: FUTÓPÁLYA-BALESET HIBAFA ELEMZÉSE A POLGÁRI LÉGIKÖZLEKEDÉSBEN, INNOVÁCIÓ ÉS FENNTARTHATÓ FELSZÍNI KÖZLEKEDÉS MMA KONFERENCIA, BUDAPEST, 2010.
MEYER D., TARNAI G.: Légtér komplexitás és szektorkapacitás összefüggéseinek meghatározása szimulációs támogatással, VIII. ALKALMAZOTT INFORMATIKA KONFERENCIA, KAPOSVÁR, 2010.
MEYER D.: Folyamatalapú, járat-specifikus repülésbiztonsági szimulációs fejlesztés alapelmélete , VIII. ALKALMAZOTT INFORMATIKA KONFERENCIA, KAPOSVÁR, 2010
MEYER D., Tarnai G.: Integrált, prediktív, pre-online futópálya-biztonsági modell alapjai - FTA szcenárió-analízis , MAGYAR REPÜLÉSTUDOMÁNYI NAPOK KONFERENCIA, BUDAPEST, 2010.
MEYER D., TARNAI G.: Veszély- és kockázatbecslés alapú eljárás-befolyásolás a polgári légiközlekedésben, INNOVÁCIÓ ÉS FENNTARTHATÓ FELSZÍNI KÖZLEKEDÉS MMA KONFERENCIA, BUDAPEST, 2011. AUGUSZTUS 29-31., PP 193-197, ISBN 978-963-88875-2-8 _
|